За давніх-давен у царстві Граматики Англійської
мови жили-були дієслова. Деякі з них називалися правильними. Вони все любили робити за правилом. У
минулому часі до них додавалося закінчення –
ed. І одразу всім було зрозуміло, що це дієслово минулого часу. А
інші дієслова у минулому часі не мали закінчення –ed.
Все у
них виходило не так, як
у Правильних , дуже оригінально,
і за
це такі дієслова стали називати неправильними.
Адже ніяким правилам вони не підпорядковувалися. Одного разу виникла між Правильними
та Неправильними Дієсловами серйозна суперечка.
- Дивіться, як зручно! – хвалилися Правильні Дієслова. – Додав закінчення - ed- і ось вам форма минулого часу!
Особливо були задоволені дієслова : to like – liked – подобатися та to love – loved – любити.
-А у нас зате всі форми різні!- не поступалися Дієслова: to take – took – брати, to begin – began – починати, to do – did – робити, а також деякі інші.
- Усе у вас нудно, ніякого польоту фантазії. А у нас стільки різноманітності. Що навіть не запам’ятаєш одразу!- раділи Дієслова: to fly – flew – літати та to draw – drew – малювати.
- Від цього в учнів стільки клопоту! Та нічого, зате й ми запам’ятовуємося краще.
- Ні, нас легше запам’ятати. Адже є правило, - не піддавалися Правильні дієслова. – А ви не підпорядковувалися ніяким правилам, ніякому порядку. І довго би ще вони сперечалися, як би їх не примирив Минулий час.
- Усі ви однаково потрібні в мовлені,- пояснив він суперникам. - Правильні дієслова учень запам’ятає одразу, знаючи правило. А Неправильні … нічого, пройде час, попрацює – і теж знатиме на пам'ять. Не сваріться, будь-ласка, без Вас аж ніяк не можна.
Так і примирилися Правильні та Неправильні Дієслова. Знають – не обходяться без них ті, хто вивчає англійську мову.
- Дивіться, як зручно! – хвалилися Правильні Дієслова. – Додав закінчення - ed- і ось вам форма минулого часу!
Особливо були задоволені дієслова : to like – liked – подобатися та to love – loved – любити.
-А у нас зате всі форми різні!- не поступалися Дієслова: to take – took – брати, to begin – began – починати, to do – did – робити, а також деякі інші.
- Усе у вас нудно, ніякого польоту фантазії. А у нас стільки різноманітності. Що навіть не запам’ятаєш одразу!- раділи Дієслова: to fly – flew – літати та to draw – drew – малювати.
- Від цього в учнів стільки клопоту! Та нічого, зате й ми запам’ятовуємося краще.
- Ні, нас легше запам’ятати. Адже є правило, - не піддавалися Правильні дієслова. – А ви не підпорядковувалися ніяким правилам, ніякому порядку. І довго би ще вони сперечалися, як би їх не примирив Минулий час.
- Усі ви однаково потрібні в мовлені,- пояснив він суперникам. - Правильні дієслова учень запам’ятає одразу, знаючи правило. А Неправильні … нічого, пройде час, попрацює – і теж знатиме на пам'ять. Не сваріться, будь-ласка, без Вас аж ніяк не можна.
Так і примирилися Правильні та Неправильні Дієслова. Знають – не обходяться без них ті, хто вивчає англійську мову.
Немає коментарів:
Дописати коментар